About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, March 26, 2010

Carelessness

Akibat kecuaian aku semalam, hari ni aku terkejar2 dan seterusnya kepenatan. Hari ni ada 'Besday Party' kat Kindergarden Damia, sepatutnya aku bawak balik hadiah2 yang aku dah beli untuk kengkawan Damia tu semalam. Tapi disebabkan hujan lebat dan aku kelang kabut nak balik rumah hadiah2 tu dah tertinggal....... :( [sebenarnya dalam hati ni dah teringatkan sambal ikan merah dan siakap kukus yang adik aku masak - Adikku Linda invite me for dinner tonight, hehehehehe]. Semalam petang kan hujan lebat, dalam keadaan yang kesejukan perut sudah tentu-tentulah kelaparan.
Pagi ni seawal 6.15 pg lepas hantar anak2 naik bas sekolah, aku meneruskan misi aku. First go to my office at Pusat Bandar Damansara [7.15 am reach office. Then ambik bas balik pergi SK Brickfield 2 [8.00 am at school]. And Lastly, run to the Office back....huhuhuhuhu. Dan aku kepenatan [tu lah lesen kete dah 14 tahun, bawak kete penakut, nah ambik turun naik, turun naik bas lah jawapnya - padan muka aku]. Syukur by 8.45 am aku dah pun sampai office balik......

No comments: