About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Saturday, August 28, 2010

KL Hilton - KL Sentral

Semalam, our department Litigation from ZICO, we had a BERBUKA PUASA here. Biasa lah, bila dah duk berkumpul ramai2 macam2 story. Makan2....borak2....sedar2 dah kul 9.00. Tu yang projek aku setiap Jumaat telah bermula LEWAT. Tu yang aku dapat tido 3 jam je. Pagi ni kena bangun seawal nak pergi KEJE 6.00 pagi plak, ada program bersama MENTERI WP. [YM Dato' Raja Nong Chik Dato' Raja Zainal Abidin]. 1st kena ambik anak2 dulu umah my SIS [Tembam]. Aku bukan lah org penting pun...belakang takbir je :D.......
Nama memang gah...category 5 star hotel, tapi makanan nyer tak brape nak SYOK la. Orang kata tak kick. Starter aku makan pasta with salad which is my FAVOURITE [sedap la ..ok ok je]. Then aku makan LAMB, serius tak sedap ok. Dessert plak JUST NICE. Air pulak SIRAP BANDUNG yang aku leh buat sendiri kat umah. Any way thank you so much BOSS.

No comments: