About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Monday, December 9, 2013

Hidup makin MenCABAR...

Kalau nak ikutkan sebenar benarnya 1k pun x cukup untuk berbelanja barangan makanan didapurkan, barang makan sekarang semua nya dah mahal. Semua pun dah naik harga. Start my duty again since yesterday. After 3 weeks rest like princess. Kids+ Bapak in the house. Semalam ke NSK beli belah for barang makan. Makanan yang simple-simple ikut kemampuan myself boleh la tahan seminggu for RM200.00. Fuhhhh, bukan nak mengeluh untuk Bapak tersayang ya, tidak sama sekali, jangan salah faham. Saya tidak pernah mengeluh untuk jaga bapak. Maaf ya bapak kalau ada yang terkurang. Oh apalah daya myself. Kalau boleh nak earn extra money and dapat bagi bapak makan makanan yang sedap-sedap dan best-best kan. Balik3 masak benda yang sama. Alih3 masak yang serupa. Ya Allah murahkan lah rezeki aku supaya aku dapat bahagia dan gembirakan hati semua orang especially my beloved family. School holiday ni pun tak bawak kids kemana-mana. 3 minggu di kampong kesian my kids. As a mother i feel soooo guilty. Sorry Kids. This month Ada 2, 3 installment terpaksa put on HOLD. Adakah aku yang tidak berusaha apa-apa? Makin earn extra income...makin semua benda pun naik harga. ermmm entahlah. Saya mama yang sedaya upaya ingin berikan segalanya untuk keluarga saya. Semakin saya cuba ubah. Benda lain yang berubah sama atau  berubah dulu. Semua benda pun naik...naik...dan naik....



 APa lagi daya saya
:(

Key Yell kami dah pulang..."miss Key Yell kata kids"
after 3 weeks stay at my hometown Kuala Pilah with MAK and BAPAK

No comments: