About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, April 21, 2010

Divorse

Semalam aku memang terkejut beruk kau tahu. Artis yg kita tengok dalam 'Sehati Berdansa" tu bukan main lagi romantik and loving couple lagi.

Aisehmen, apalah nak jadi dengan dunia artis kita ni. Macam-macam cerita panas bertukar-ganti setiap hari. Kes yang berada di carta terunggul sekali sudah tentulah kisah cerai-berai yang melibatkan pasangan selebriti kita. Sensasinya mengalahkan artis Hollywood. Cuma artis Hollywood lebih daring dengan pelbagai kisah yang berbentuk skandal.

Yelah, bukannya nak buzy body tetapi ia terbukti yang mana bekas peserta Sehati Berdansa seperti Atilia-Arif, Radhi-Lin dan Dira-Ash sudah pun dapat title duda dan janda selepas tamatnya Sehati Berdansa. Dan tak kurang pula ada rumahtangaa yang sedang bergolak atau suam2 kuku.

Sekarang ni, aku terkejut pulak bila dengar cerita naib johan Sehati Berdansa1 iaitu Anne, 26 (Ngasriah Ngasri) dan Wafi, 29 ( Abdul Wafi Hassan) pun bakal bercerai serta mengikut jejak langkah yang sama.

Anne dengan Wafi yang dikurniakan dua orang cahaya mata. Sian anak2 jadi mangsa, tapi tak sangka pula yang mereka ini sedang menunggu saat-saat untuk berpisah. daripada mahkamah tidak lama lagi. Alahai...

Dah tertulis "JODOH' takat tu je, nak buat camno.....kalau dah tak sehaluan, lebih baik berpisah je......redhooo je

1 comment:

zarin said...

laaa ye ke? i ni tk baca paper :D