About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Monday, July 4, 2011

1Murid 1Sukan 1Malaysia

2 Julai 2011 - Sabtu, SKBF2,KL. Walaupun bukan nak gi holiday dan walau cuma nak ke sekolah jer, Afiq Mia n Dina still excited bangun pagi-pagi. 6.30 pagi semua dah siap here we go.  

Seluruh Sekolah di Malaysia khabarnya mengadakan aktiviti-aktiviti yang sama pada pagi tu. Banyak sukan telah disediakan oleh pihak sekolah. Diantaranya Street Soccer, Netball. Dan antara sukan-sukan rakyat yang disedikan pula adalah seperti Batu Seremban, Congkak, Baling Selipar dan Teng Teng. 

Setiap pelajar yang hadir akan mencuba semua permainan yang disediakan tidak kira lelaki ataupun perempuan.

Yup...Pelajar Lelaki akan main Netball, boleh tahan anak jantan mama, 10 mata dia score for the netball game. Good job boy, dan begitu sebaliknya  pelajar perempuan akan bermain Street Soccer.








1 comment:

Anonymous said...

Cek the video kat www.skbf2.tumblr.com