About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, August 7, 2011

URGENT


Nur Natashah perlu 
dibawa ke HKL

NURUL HUDA AHMAD diminta membawa anaknya, Nur 
Natashah ke HKL untuk pemeriksaan lanjut.


KUALA LUMPUR - Pihak Hospital Kuala Lumpur (HKL) meminta keluarga Putri Nur Natashah Mirsha Muhammad Amin yang buta akibat bisul pada mata kanannya lambat dirawat supaya segera hadir ke HKL bagi membolehkan kanak-kanak itu mendapatkan rawatan selanjutnya.
Pengarah HKL, Datuk Dr. Zaininah Mohd. Zain berkata, rawatan susulan itu perlu memandangkan Nur Natashah, 6, tidak hadir untuk menjalani rawatan ulangan yang dijadualkan pada 16 Julai 2008.
"Untuk itu, kita menyarankan agar keluarga kanak-kanak tersebut dapat membawa Nur Natashah ke HKL untuk mendapatkan rawatan susulan," katanya kepada Kosmo! dalam satu kenyataan di sini semalam.
Pada 2 Ogos lalu, Kosmo! melaporkan kisah malang Nur Natashah yang menghidapi bengkak pada mata kanannya akibat bisul tetapi ia tidak dirawat dengan segera kerana pihak Hospital Selayang menyangka bengkak tersebut hanyalah kesan gigitan nyamuk.
Ekoran masalah itu, bisul berkenaan dikatakan telah merosakkan mata Nur Natashah sehingga nanah bisul itu memasuki bebola mata yang akhirnya mata kanak-kanak itu menjadi buta.
Zaininah memberitahu, Nur Natashah sebenarnya dijadualkan untuk dimasukkan ke wad di HKL pada 16 Julai 2008 tetapi pesakit tersebut tidak hadir walaupun pihak hospital telah menghubungi bapa pesakit beberapa kali.
"Jadi kita berharap, keluarga kanak-kanak tersebut hadir ke HKL supaya pemeriksaan lanjut dapat dilakukan," katanya.

No comments: