About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, December 16, 2011

22.11.11


Jangan keliru tarikh hari ini adalah 16.11.11
4 days more to go..... 
and take a short break from Zicolaw....

22.11.11 – THURSDAY, on leave and Balik Kampong
To meet my MAK, BAPAK and 2 PRINCESS…….

Mungkin KEBETULAN yang tidak DISENGAJAKAN…
Tapi bila melihat kan tarikhnya..CUAK
Perasaan bercampur baur….
Telah sedaya upaya saya mengelakan diri,
Dari Tarikh-Tarikh keramat seperti ini…..
Cukup kuat meng INGAT kan saya pada
Tarikh ini…..

06.06.06 - 01.01.10 
kembalinya Nurul Aleya Zara ke pangkuan penciptanya
[miss you so much dear 
‘cekodok hangus’ panggilan manja dari acu……] 

DALAM KENANGAN


And its just around the corner….
genap 2 tahun anakanda tercinta
Meninggal kan kami semua…
SEMUNYA, Masih segar di dalam ingatan
Tidak mungkin dilupakan….

22.11.11 
SAYA dan anak lelaki saya akan pulang ke kampong
Dengan menaiki komuter dan bas….
Fikiran sedikit CELARU.
Ya, benar jodoh rezeki dan MAUT itu di tangan TUHAN
Kita semua sebagai insannya yang lemah lagi HINA
Tidak akan bisa lari dari semua keTENTUAN NYA….
PENCIPTA manusia yang maha AGONG…..

Moga perjalanan saya dan anak 
selamat tiba di kampong halaman
Semoga saya masih berNAFAS…
dan masih berNYAWA tika itu
Semoga saya masih sempat mencium 
tangan kedua orang tua TERCINTA
Iaitu MAK dan BAPAK, 
dan membuat berjuta amal bakti mana 
yang termampu pada mereka berdua

Semoga saya masih berPELUANG 
memeluk, mencium dan mengomol my
2 princess yang terlalu rindukan MAMA mereka ini…..
Semoga masih boleh TERUS menumpang 
di bumi penuh dengan keindahan
Bagi meneruskan AMANAT membesarkan 
3 PERMATA HATI sebaik-baik nya….

Sesungguhnya adalah baik untuk selalu mengingati mati …….





DOA KAN PUAN PUNYA BLOG SELAMAT YA KENGKAWAN


Insya'allah.....aminnnnnn

No comments: