About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Monday, February 27, 2012

MIA is 8th already



kejap dan sangat pantas masa berlalu. hari ni 27 February 2012, genap my 1st princess 8th year old. cepat sungguh masa berlalu pergi. rasa macam baru semalam mama lahirkan anak perempuan pertama mama. juga cucu perempuan yang sulong untuk atok razak dan wan chomel. Dan di berikan nama NUR SARAH DAMIA Kakak sangat bertuah, bertuah sebab RAR BAM selalu belikan kakak macam2, hingga sekarang pun mewah kakak DIMANJAKAN Bam, my sister dan hingga sekarang pun ke mana saja BAM pergi berHOLIDAY wif Ayah & Ariq pasti dan semestinya diangkutnya kakak sekali. tapi kekadang tu mama terpaksa tapis-tapis, tak bagi jugak sebab kakak dah sekolah mehhhhh. masa kecik kakak memang banyak MASA dihabiskan bersama BAM. Bam akan ambik kakak bila dia cuti. Bam akan ambik kakak bawak jenjalan ke mana sajor. 


kakak anak mama yang paling kecik. you so little tiny baby when you were born, kakak hanya 2.3kg jer masa lahir ke dunia. hanya kulit nipis yang menyelubungi tulang temulang kakak. seriau mama nak pegang. dan sekarang pun badan masih kurang berisi. makan boleh tahan jugak kuatnya. kekadang kena paksa baru nak jamah nasi. sampai mama takut nak mandikan kakak when you are baby, tiny baby dear. setiap pagi kakak akan dimandikan oleh bibik bam, before bibik bam pergi kerja. jangan marah bibik bam. thank you so much sebab banyak jaga MAMA masa mama dalam tempoh berpantangkan MIA. mandikan kakak, siapkan makanan dan ikatkan bengkong. jasamu RAR BAM akan sentiasa ku kenang. kakak baby yang tidak banyak kerenah. perut kenyang kakak tido jer. senang mama nak jaga kakak. dan semua anak mama macam tu, senang nak jaga masa baby tak banyak kerenah. thanx to all my kids sebab your all so behave, when you all are BABY. 



Hanya ini saja IMPIAN mama pada kakak, MAMA tak minta banyak pun. HANYA nak lihat kakak berjaya dunia akhirat. CEMERLANG di dalam hidup, GEMILANG dalam KERJAYA kelak. Jaga diri baik2 sebagai seorang anak gadis yang berakhlak. serta jauhi KEJAHATAN dan jauhi JENAYAH yang hanya akan merosakkan kehidupan kakak. dan ingat HIDUP ini HANYA SEKALI. gunakan ia ke jalan yang diredhoi ALLAH, praktikan sebaik-baiknya, menfaatkan KEHIDUPAN untuk KESENANGAN diri kakak sendiri. Dan yang paling penting sayang MAMA selalu :D.








wif her big bro afiq.........

No comments: