About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, February 8, 2012

Wei Taik Lembu Laaa

Hidup kat kl ni, kalau miskin buat cara miskin. Kalau kau KAYA sangat, kau naik la teksi. Kalau kau tak leh nak rebut-rebut, Kau ambik teksi je la beruk. Kalau dah 3 bas lalu aku dah tak leh naik, so kena la pandai rebut. Tak kan aku nak kena tido kat bus stop ni tunggu bis kosong. Kalau rasa diri tu tak leh kena tolak, tak leh nak kena HIMPIT, kau naik je la teksi atau JALAN KAKI. Kalau tak pandai selit, tak pandai nak celok blaaa laaaaa. Tak yah lah kau nak carut2 kan aku plak. KUCF la wei. Kalau bapak kau banyak sangat kete, kau gi la bawak kete bapak kau. Tak yah lah nak carut-carut kat sini derrr. Ehhhhh, nasib baik aku tak TAPAK muka lu babe. Menanah telinga aku dengar carut karut kau dari Pusat Bandar Damansara sampai LRT Bangsar. Ishhhhhh. Nak je aku kaki-kaki kan budak ni. ishhh ishhh ehhh ehhhh. Petang-petang dah hangin satu badan. Tensiiiiii la wei. 


No comments: