About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, April 25, 2012

k.e.r.a.n.a



jangan terperanjat jika satu hari nanti saya berbual mesra dengan musuh saya
kerana saya seorang yang mudah memaafkan

Jangan terperanjat jika satu hari nanti saya berbual mesra 
dengan mereka yang pernah membuat saya menangis
kerana saya seorang yang mudah lupa perbuatan kejam mereka pada saya

jangan terperanjat jika satu hari kawan baik saya memalingkan mukanya dari saya
kerana saya tidak tahu kesalahan saya padanya 

jangan terperanjat jika satu hari kawan baik saya tiba-tiba bermusuh dengan saya
kerana dia tidak mahu mendengar penjelasan sebenarnya daripada saya


tidak salah kita saling memaafkan 
dan saling melupakan setiap apa yang menyedihkan



MAAFKAN SAYA JIKA SAYA BERSALAH
MAAFKAN SAYA JUGA WALAUPUN 
SEMEMANGNYA SAYA TIDAK BERSALAH


kita hamba ALLAH yang lemah
dan tidak pernah lari dari membuat 
K.E.S.A.L.A.H.A.N
serta
K.E.S.I.L.A.P.A.N


No comments: