About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, April 19, 2012

Salam and Hi

Salam and Hi seme, dah lama x update. kenapa tak hupdate. citer banyak macam-macam nak citer. tapi kekadang tu citer cam sama jerrrr. bosan plak nak bercerita. balik balik itu. balik balik itu jugak. 6 hari ni memang tak bukak blog langsung. apa citer baru. tak der. balik balik yang sama sajor. sama sama dan sama. congrate to all my sis bro......CONGRATE for EVERYTHING laaaa. 

seminar UPSR sana sini. DUIT pun sana sinun. Ikut hati semua nak ku HADAP kan pada ANAK BUJANG ku nan sorang. HARAPAN nak lihat anak bujang nan sorang itu BERJAYA, dunia dan akhirat. HAJAT amatlah setinggi awan seluas lautan. tak tercapai dek tanya. tapi apa kan daya MAMA ni abang. terkadang aku menyesali hidup. bukan menyesali hadirnya anak-anak dalam hidup mama. tidak sama sekali. ANAK-ANAK adalah 'HARTA DUNIA' yang sangat 'BERNILAI' buat mama. menyesal tidak punya 'WANG' yang setinggi gunung dan seluas lautan itu. banyak KEPERLUAN demi KEBAIKAN untuk anak-anak 'hanging' here and there. yes for me, as a MAMA. MONEY IS EVERYTHING. sooo sorry to say. For those who NOT AGREED with ME, its OK. Cause you have everything dan can do anything for your kids. not ME. :(

manusia lain memang terkadang hanya pandai cakap. cakap itu ini memang senang. nah see. i told you. topik cerita saya memang sama. so desperate to have a lot of money. with MONEY, I also can by l.o.v.e. yup, its so true. tapi bukan bermakna saya tidak BERSYUKUR. saya amat-amat BERSYUKUR dengan KEHIDUPAN saya sekarang. ya, sangat-sangat dan amat-amat BERSYUKUR dengan apa yang ada hari ini. DAN kata orang setiap hari kita pasti akan MENGINGINKAN kehidupan yang LEBIH BAIK dari semalam. tak kan perlu duduk di takok yang lama. Better and MORE BETTER.    

AMPUN kan aku ya'allah. Aku MENSYUKURI segala-galanya yang aku ada hari ini. AMPUN kan aku ya'allah. Aku REDHO dengan apa saja yang datangnya dari MU...... 



Wang bukan segala2nya...
Tapi segala2nya ....
yup everything.....
memerlukan wang...


No comments: