About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Monday, May 14, 2012

my peroduastory to share :D




Bagi pengguna Perodua pernah menggunakan Perodua as was your first car,
saya SANGAT-SANGAT teruja sesangat untuk sertai ‘What’s Your Perodua Story?’
regardless of whether you want to share a memorable experience or a suggestion for improvement.


This is my FIRST CAR.... :D. Syukur dan terima kasih tidak terhingga kepada Perodua.Setelah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak dan saya rasa motosikal sudah tidak sesuai untuk menjadi kenderaan utama kami lagi. Saya sangat teruja untuk memilik sebuah kenderaan yang bernama ‘kereta’ Syukur dan percaya dengan rezeki tuhan sentiasa ada untuk anak-anak pasti ada kelak :D. dan sentiasa berdoa dari NYA.
Hanya dengan pendapatan gaji bersih sebanyak RM1,000.00 saya akhirnya 
mampu memakai sebuah Kereta.Walaupun kecil tapi selesa. Dapatlah saya bawak anak-anak balik kampong pulang berhari raya Dan pada cuti sekolah. Walaupun kecil, saya sekeluarga selesa dan mampu miliki. Dapatlah berteduh dari hujan dan panas untuk kemana-mana :D

Terima kasih sekali lagi kepada perodua kerana mengeluarkan product mampu milik
bagi saya yang datang dari golongan yang sederhana DAN, hari ni genap 7 tahun si kancil bersama kami……….Alhamdullilllah 2 tahun lagi menjadi hakmilik mutlak ku :D
 Terima kasih tidak terhingga kepada perodua………

Alhamdullilllah juga kerana sudah 2 tahun lagi si kancil akan menjadi hakmilik mutlak saya :D Terima kasih tidak terhingga sekali lagi kepada perodua………Insya'allah kalau dah habis bayar si kancil ni, dan kalau mampu nak tukar ke ALZA,untuk jadikan kenderaan ke 2
lagi besar dan selesa. yelah anak-anak pun semua dah makin dewasa :D



No comments: