About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, August 26, 2012

raya-raya jangan tak rayorrr

doa selamat from the surau members...

see mamalove tarak tipu punyerrr,
see the 'dessert' presentation 'ala-ala hotel' kan kan
jumaat raya-raya. setelah 4 hari mengeram dan bersarang dalam rumah tanpa kemana-mana. dengan ini makanya keluarlah mamalove dengan anak-anak dari sarang burung. hahaha. jumaat malam sabtu ke seremban menghadiri majlis doa selamat dan rumah terbuka  my pak ngah hj zainol di Coral Height Seremban, N9. Sangat-sangat meriah, sebab apa meriah. sebab anak-anak pak ngah a.k.a my cousin semua nya pandai masak. Hidangan pada malam tu pun ala-ala hotel punya presentation. klassss gitu dan semua menu yang lazar sehingga menjilat pinggan. dan menu utama ku adalah 'lamb chop' huhuhuhu, marvellous. memang meriah dengan kehadiran sanak saudara, pak uda dan anak dari penang pun ada, tak ketinggalan pak anjang dan umi nani. 2.00pagi baru sampai rumah. thank you to all pak ngah family members for the invitation and delicious food.  


sabtu raya-raya. dan sabtunya kami ke klang kampong sungai delek. rumah mak saudara the other half. tapi tidak untuk makan lemang, ketupat, rendang dan kuih muih raya tau. memang datang beraya. tapi sebelum tu kami ke econsave membeli belah lauk pauk untuk di masak. kalau ke rumah mak lang tak sah tak makan nasi. ye lah setahun sekali jer nak rasa air tangan mak lang yang malatop tu. sebab apa setahun sekali. itu kena tanya my other half, my other half ker???? yang penyogan dan pemaleh nak bawak anak bini jalan-jalan. kalau poi mancing sari suntuk ngadap rod pancing tu menyanggup la dio. ishh ishh ishh ishh. speechless. huhuhuhuhuhu. apa cer...ce ce ce citer ce ce ce citer. tak yaj citer. diam kan jer.








No comments: