About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, November 9, 2012

Anugerah Cemerlang 2012




On the way to SKBF 2, KL for the Anugerah Cemerlang 2012. 


Alhamdullillah, awal dan akhir tahun yang gembira untuk anak-anak pada tahun 2012 ini, thanx make mama proud. Shafiq Akmal meninggalkan SKBF 2 KL dengan cemerlang. Awal tahun bersama bff Farhan + Nizam serta rakan2 yang lain dari rumah biru membawa kejuaraan untuk rumah biru bagi tahun 2012 setelah 4 tahun berturut-turut juara bertahan disandang oleh rumah merah. Tahniah Abang and friends. 


Dan di hari terakhir persekolahan hari ini dan buat pertama kalinya menerima anugerah tempat ke 2 di dalam akademik dan anugerah olahraga tahun 2012 Untuk Tahun 6 Wawasan. Tahniah Abang, meninggalkan SKBF 2, KL dengan sesuatu yang membanggakan MAMA. Mama proud of you. 'mama ngulang lagi ayat yang sama'. Semoga terus mencapai kejayaan pada masa akan datang. Perjalanan Abang masih jauhhhhhhhh dihadapan ya sayang. Mama doakan abang berjaya hingga menara gading, but still worried cause UPSR result tak keluar lagi. 19hb yang mendebarkan. apapun result abang, mama redho dan mama tahu setakat mana kemampuan abang. camtu juga buat kakak and adik.



Shafiq Akmal - Anugerah Cemerlang Tempat Ke 2 &
Sijil Penghargaan Olahraga untuk Tahun 6 Wawasan



Sarah Damia - Tempat ke 2 Bola Jaring Tahun 2 Bestari



Sahira Dina - Majlis Konvokesyen Pra Sekolah '2012

No comments: