About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, December 19, 2012

ini Janji MAMA

Alhamdullillah, selesai sudah lega hati mama. sepasang uniform baru + singlet + tudang for the girls, kasut + stokin dan sebuah bag baru setiap seorang. Lega juga sebab ada beg beroda yang murah for the twin girls. hehehe. tak kesah la tahan sekejap pun. janji permintaan the princess telah mama tunaikan dan hajat kali terlaksana. tahun ni merasa la beg beroda setelah sekian lama berhajat oleh adik and kakak. lega hati mama sesangat sebab dah selesai. 

Kan mama dah janji setiap tahun pasti akan ada sepasang uniform baru untuk semangat baru ke sekolah untuk tahun yang baru ini. itu janji mama selagi mama bernafas. dan insya'allah pasti akan ada jer rezeki untuk anak-anak walaupun sepasang. :D. Semangat ke sekolah untuk tahun baru dan semangat untuk belajar bersungguh-sungguh hingga berjaya dalam hidup, dunia dan akhirat. amin ini juga doa mama buat anak2 salalu. setiap denyutan nadi mama. setiap kali itulah mama sentiasa berdoa untuk kalian. walaupun kekadang mama marah-marah, bukan bermakna mama benci. Mama marah bersebab ok. Syukur sekali lagi, 50% SIAP by MAMA. Jadi tinggal nak beli Buku-Buku + Yuran + Registration on 28 December 2012 for Abang and Adik same date, same day and same time but different school. Kalau boleh kerat badan ni, pasti mama kerat DUA. what to do. semua nya on my shoulder. and MAMA happy to do all this untuk anak-anak mama. dan puaskan hati anak-anak mama semua. amin. syukur.






1 comment:

Abil Fikri Ahmad said...

Ini komen untuk anak2 mamalove...anak2, mamtu tu dah bersusah payah siapkan persiapan sekolah so anak2 hanya perlu mendapatkan keputusan cemerlang sahaja kalau anak2 betul2 sayangkan mama tu..boleh?..Ingat, ini pesan uncle, anak2 kena selalu sayangkan mama tu dan taat dengan kata mama tu, yea..Ingat tu...!