About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, December 19, 2010

Aku Terima Nikahnya

so beautiful.....she so lucky......

KUALA LUMPUR 17 DIS 2010: Pengacara jelita, Marion Rose Caunter sah menjadi isteri kepada Ketua Pegawai Eksekutif Naza Kia, SM Nasarudin SM Nasimuddin setelah diijabkabulkan malam tadi di kediaman pihak lelaki di Bukit Tunku, di sini.
Majlis pernikahan tersebut telah diadakan secara tertutup yang hanya dihadiri keluarga dan teman rapat.
Pengacara E! News Asia ini, memilih busana baju kurung moden putih rekaan pereka fesyen terkenal, Rizalman Ibrahim untuk digayakan sewaktu majlis pernikahannya.
Sementara itu malam ini di Dewan Utama, Hotel Mandarin menjadi lokasi pilihan pengantin baru itu untuk majlis resepsi yang mana pengacara berusia 30 tahun tersebut mengayakan pakaian rekaan Vera Wang.
Selain itu, dalam masa terdekat sebuah lagi majlis bakal diadakan bagi meraikan pengantin di kepulauan Maldives.
Tiada pihak media tempatan yang diundang untuk membuat liputan sebaliknya hanya E!News sahaja dibenarkan untuk merakamkan detik-detik bersejarah itu.
Menyingkap perkenalan mereka, pengacara kelahiran Pulau Pinang itu telah pun saling mengenali pewaris kumpulan Naza itu sejak lima tahun lalu.

No comments: