About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Monday, December 20, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah

Pertama kalinya dalam hidup aku, aku telah membeli sokkhabar omputih. Maklum ler teman idok ler tahu MEMBACA. Baca memang la buleh. Eden sekolah omputeh marin. Tapi den idok brape faham aper yang eden baco. Hahaha. Ni semua gara-gara kesilapan teknikal di sebelah sanun ler. Before this tak der masalah pun. 
Sebelum ni kalau pihak sana call bila dapat surat daripada aku [zico letterhead lerrr], terus confirm dan advertise akan keluar seperti yang telah dijanjikan. Some more I said ITS URGENT and it was COURT ORDER. Nasib baik aku call sebelum tarikh mention dan ada 2 hari lagi nak aku 'advertise' in the newspaper, kalau tidakkkkk ianya akan merosakkan REPUTASI aku sekali lagi. TAK BAIK UNTUK KESIHATAN. Sampai je opis at 8 am today terus ke 7E, beli "THE STAR"
Sampai je opis terus kerat2 dan tampal dalam the AFFIDAVIT as the EXHIBIT, tak sompek2 aku nak BEKPES. Dan newspaper tu jadi bacaan dan tatapan orang lain yang akan BACA dan FAHAM. Tidak bermakna bila aku baca tak kuar bunyi, ada bunyi, faham lerrr ckit2 dan yang lain-lainya KELAUT. [bila tengok anak2 orang melayu bercakap omputih aku sangat2lah kagum and i wish my kids cam tu 'SPEAKING' like them in ' ENGLISH'. Tapi tak.... aku hantar anak2 sekolah kerajaan dan kebanyakkannya  bertutur dalam bahasa melayu. 



No comments: