About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1432H

Salam.....
Selamat Tahun Baru Islam. Semangat Baru. Azam baru. Ya Allah berilah KEBAHAGIAN dan moga kami BERSATU adik beradik. Moga Mak dan Bapak di kampong sehat dan gembira menghabiskan hari2 tua mereka di kampong KP, Senaling. 
Aku masih yang dulu dan tetap akan macam dulu. Cuma azam dan semangat baru agar hidup diteruskan. Moga aku akan terus cekal dan tabah. Lebih Cekal dan lebih Tabah menghadapi semua ini. Moga aku diberikan kesihatan yang baik.
Moga rezeki anak2 akan bertambah. Moga anak2 akan menjadi anak2 yang soleh dan solehah, taat dan hormat pada orang tua. Menjadi anak2 yang berguna dan BERJAYA.
Dan moga Aku akan LEBIH FOKUS pada kerja. di ZICO. Jangan musnahkan kepercayaan mereka pada aku. Jangan dilayan anasir2 jahat di OPIS tu sangat. Buat keje aku, buat hal aku. Hehehe
Pada yang tidak mahu berusaha dan masih di takuk lama. Biarkanlah dia. Aku dah tak kuasa. Lu sendiri Mau Ingat.
Tidak lupa pada Saudara mara moga ikatan kekeluargaan ini akan BERTAMBAH kukuh dan erat. Jangan ada BENCI antara kita. 
Pada SAHABAT yang dekat dengan aku dan sudi mendengar masalah aku Salam Maal Hijrah. Terima Kasih di atas segalanya. Terima Kasih atas bantuan kalian pada aku. Hanya DIA yg akan membalasnya Jasa -Jasa Kalian pada aku dan ANAK2.
Moga kalian semua berada dalam keadaan yang penuh dengan KEGEMBIRAAN.
Wassalam.....


No comments: