About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Saturday, February 12, 2011

From The Little Hand


Ini adalah hasil from my 2 little girls Damia n Dina yang berangan-angan nak jadi photographer jugak, cam Uncle Fariz......

Venue: Putrajaya
Date: 12 February 2011 [Saturday]
Time: 7.00 am in the morning
Models: Wan Chomel, Atok Razak, Mama, Abah, Abang Afiq , Acu, "US", Uncle Fariz, Bam and Ayah


Mama is preparing the egg sandwich...."mama hurry Adik is so hungry"

Egg Sandwich made by Mama

Its me DINA 2nd photographer

Its me Damia, 1st photographer

This is our BAM, she is 8 months pregnant....

Our 'Bekpes'...errmmm yummy

this our Wan n Atok

our ABAH

ATOK RAZAK

Its me again..Mia

Mama n Wan Chomel

Dina n Wan Chomel

my sis...again

my sis again...n again


Wan Chomel be our victim today ..hehehe :D
jauhhh dibelakang tuuuuuuu..abah, abang,bam, ayah, acu n uncle Fariz.....[the real 'photographer']





Layan Wan Chomel ya...jangan tak layan...cucu2 mu yang banyak kerenah ......


hehehehehe...Sib baik wan chomel pun sporting...gituuuuuuu

No comments: