About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, February 20, 2011

Futsal Lembah Pantai





Seawal pagi tadi dah terjah padang futsal di Hillpark. Jadi 'urusetia' bagi kejohanan futsal Piala YB. Dato' Raja Nong Chik bin Dato' Raja Zainal Abidin Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar dan merangkap Ketua Bahagian Lembah Pantai. 

Pemenang akan mewakili Bahagian Lembah Pantai untuk berentap dengan seluruh Bahagian-Bahagian yang ada di Wilayah 
Persekutuan bagi merebut 'Piala Tersebut'.

Seluruh remaja muda belia, mereka-mereka yang di dalam lingkungan umur pemuda dan puteri mengambil bahagian di dalam acara Futsal ini. Pelbagai Hadiah-Hadiah lumayan sedang menanti para-para pemenang.


Satu aktiviti yang sihat dan menyeronokkan. Tahniah pada seluruh AJK Puteri dan Pemuda UMNO, Bahagian Lembah Pantai kerana berjaya menganjurkan program-program yang bermanafaat serta berfaedah begini.


Diharapkan akan ada banyak lagi program-program menarik minat belia dan remaja Lembah Pantai pada masa-masa yang akan datang.




Bahagian 'Pendaftaran'



V.V.I.P






T.A.H.N.I.A.H pada PENGANJUR yang terlibat secara langsung dan tidak langsung....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
scrool lagi ke bawah......wajib ler.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Puan punya Blog...hehehehehe

No comments: