About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Tuesday, September 27, 2011

Impian





Siapa kata saya tidak berSYUKUR dengan apa yang saya ada sekarang ni.
Saya sangat-sangat BERSYUKUR dengan apa yang saya ada sekarang ni
I'am SUFFER for almost 10 years and NOW...


I'am very THANKFUL to HIM.... 
DIA memang maha PEMURAH< PENGASIH > dan PENYAYANG
sangat berbahagia dengan 3 anak yang banyak kerenah..... 
[perlu banyak bersabar dengan mereka]
pelbagai rintangan membesarkan mereka, 
For me enough la, i have 1 boy and 2 girls, sekarang hanya masa untuk 
MEMBESARkan they all dengan penuh kasih sayang dan sehabis BAIK
dan SEBAIK mungkin juga dengan izin dariNYA.......


1st Sem.... for me telah sedikit berJAYA
lahirkan, besarkan mereka dan menyekolahkan mereka
walaupun dalam cara yang sangat sederhana
dan serba kekurangan......


[sorry kids banyak benda yang tidak dapat MAMA tunaikan sepenuhnya]
belum 2nd, 3rd, 4th, 5th and final Sem....
[mampukah MAMA ke peringat yang seterusnya....
rasa takut MAMA untuk melalui nya
baru je lepas certificate....jauh lagi perjalanan MAMA
Diploma, Degree, Master dan seterusnya PHD.......
uhhhhhh....


Saya juga sangat2 bersyukur dengan my small little house 
dapat berteduh dari panas dan hujan......
dan sangat2 berSYUKUR juga dengan
my small little car, si KANCIL yang banyak berjasa 
pada saya dan anak2.......


AND the most IMPORTANT is ....
saya ada PEKERJAAN, tanpa pekerjaan
tak mungkin saya dapat merialisasikan semua-semua yang di atas......


"yalah...money is everything kan, without money, 
masakan saya bisa...berbuat apa2"


saya SAYANG PEKERJAAN saya.....
Saya ENJOY dengan pekerjaan saya, walaupun pelbagai
DUGAAN dan RINTANGAN di situ.....


YA'ALLAH 
PERMUDAHKANLAH segala 
URUSAN harian ku
berikanlah aku KESIHATAN yang BAIK jua......


amin......................

No comments: