About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Saturday, September 24, 2011

Maaf Kan SAYA Ya





Bukan Tak Sudi... Dan Bukan Sengaja......


"Eh Za, sabtu ni akak ada buat kenduri sikit, dtg ya umah akak kat Rawang"
"Dik, akak ada buat OPEN HOUSE, jemput ya datang, x jauh SETAPAK je"
"Kak Liza, saya ada buat OPEN HOUSE + Besday Party anak saya yang pertama, jemputlah datang"
"Harap kengkawan dapat luangkan masa ke teratak kami di SENTUL, ada makan2 sikit"
"Liza, jemput datang umah mak mertua aku kat KAJANG, ada kenduri kesyukuran, datang tau"
"Kliza, kenduri kawin abang saya datang tau, x jauh SHAH ALAM jer, mai tau"
"Liza, ni nak menjemput, 2 minggu lagi ni, majlis perkahwinan saya, kat SINGGAHSANA, dtg ya"
"Wei adik aku kawin kat MELAKA, bulan 12 ni, dtg tau, bukan jauh pun , 2 jam jer drive"

"Raya jangan lupa datang rumah ya,....
"Dimaklumkan kawan kita MASZ telah dimasukkan ke HUKM, Cheras...bla...bla...blaa...."
"Mak...saya masuk hospital pembedahan, datang la jenguk2"
"Dijemput kengkawan ke majlis harijadi dan kesyukuran anak perempuan kami di Bukit Angkasa"
"mak ngah ada buat kenduri arwah sikit, balik la kampong minggu depan"
"Rose, aku buat OPEN HOUSE sekali dengan cukur jambul anak aku minggu ni, jemput dtg, belakang umah je, tak jauh"
"Ros, dtglah umah aku kat klang lama, mak aku nak gi Haji la, minggu depan, ada keduri sikit"
"Long, jemput MAK n BAPAK kat seremban"
"Long jom balik kampong minggu ni, sajer lepak2"
"Kak, kita gi holiday nak, Port Dickson, ngan HBK, SAM and NEK"
"Kak, jom, kita lepak dulu minum2 kopi jap"
"kak, malam ni kita gi karaoke nak"




Dijemput, diundang, di pelawa, dipersila......
MAAF saudara mara, MAAF kengkawan semua....
Bukan sengaja tak nak datang.....
Bukan sengaja nak tolak semua.....
Bukan sengaja tak penuhi PEMINTAAN 
ANDA SEMUA yang saya amat2 sayangi...
DAN SAYANG saya pada anda semua
sangatlah IKHLAS dan JUJUR dari hati......


Memang kekadang, JEMPUTAN dan pelawaannya hanya 
sekangkang kera jer JARAK nya


TERIMA KASIH kerana sudi 
JEMPUT  dan ajak saya.........


Kalau ditulis ALASAN2....NYA...
di sini........
Alahai, banyak sangat alasan kau"


I WISH ...and I HOPE ...
I can fulfill all the INVITATION......
Bukan diSENGAJAkan...
banyak sangat halangan dan rintangan......


Kalau saya tulis DUA jer sebab ni, 
sure korang akan maki hamun saya
tapi itulah hakikatnya....hanya 2 sebab ni...
semua JEMPUTAN tidak aku hadiri.....
hanya atas 2 sebab ini sahaja....


* tapi tak lah tak datang satu pun jemputan, 
ada gak la, tapi sangat-sangat-sangat-sangat-sangat TERHAD.......
dalam 50 jemputan, adalah 1 jer yg aku attend
TERUK kan saya....
tapi ni semua bukan KEHENDAK saya
tapi kekadang itu VISA juga susah mau dapattttttttttt



No comments: