About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, March 8, 2012

Happy WANITA Day


Selamat hari wanita untuk semua 
wanita di seluruh dunia
Saya adalah wanita dan bagi saya hari-hari juga 
adalah hari wanita untuk saya….
Sebab…sebabnya mudah, 
sebab saya adalah wanita
Saya melahirkan dan menambahkan 
umat manusia di dunia…
Confirmkan, bukti ini saja menunjukkan 
saya adalah seorang wanita
Saya ada anak-anak yang sedang membesar 
serta banyak kerenah, Dengan izinNYA….
So confirmkan memang saya wanita…
Hehehe apa yang kau mengarut 
di situ ya puan punya blog…..
Kuang kuang kuang…. Hehehehehe

Dan saya bukan sahaja wanita tetapi 
saya juga ada lelaki
Eh camner tu…lelaki…???
Ngko ado dua alat kelamin ke…?
Ishhh gilo apo, jangan mengarot carut ya di situ
Oppssss nanti..nanti jangan salah tafsir
Sabar..bawak bersabar

Fizikal saya memang wanita…..
Tapi mental dan tanggungjawap standard 
dan penting seorang lelaki
Saya yang pikul…………
Tanggungjawap seorang ayah dan seorang ibu itu….
dua-dua saya yang pikul…
saya yang heret
saya yang tanggung…
dan semua saya buat dengan IKHLAS dan SABAR
But I’am not a single mother…..
Cuma saya tidak boleh memandu…huhuhuhu
* ya’allah berilah keyakinan pada diriku untuk memandu…..*
 bila la gamaknya nak berani driving ya...

Moga TUHAN berikan saya kesihatan yang baik
Dan supaya saya akan terus pikul tanggungjawap ini
Sehabis baik … sehingga anak-anak saya SUCCESS
Dunia dan akhirat….. amin



Terimalah lagu ini untuk semua wanita di seluruh dunia

 Lagu Wanita Seluruh Dunia
Wahai wanita..
Wanita yang berada di seluruh dunia
Tak kira bangsa, umur atau rupa
Oh..asalkan kau wanita..

Kau buat ku gila..
Bila kau menggoda
Bila kau mengada-ngada
Oh..lirikan mata senyuman manisnya
Oh..kau buat aku tergoda..

Wanita seluruh dunia ku ingin kau tahu
Yang aku cinta kamu semua wahai permaisuriku
Dan walaupun ku tak mampu membahagikan diriku
Kepada wanita seluruh dunia
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua
Untuk kamu semua..

Wahai wanita..
Adakah kau mengerti apa yang aku kata
Kamu semua adalah inspirasiku bila ku berkarya
Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu
Untuk buat hari kau ceria
Dan aku tak kisah mana kau berada
Ku ingin kau dengar ku berkata..

No comments: