About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, March 15, 2012

Rasa itu Tetap Ada

tipu la aku kalau aku kata kan di sini yang aku tidak ada rasa apa-apa. tidak rasa apa-apa bila melihat orang lain gi vacation sana sini. tipu jugak lah kalau aku katakan yang aku tak der felling nak berVACATION kan. bukan manusia la kalau macam tu. bukan manusia la kalau tak berfelling. tipu jugalah kalau aku tidak pernah bermimpi, berangan nak gi sana sini. tipu.tipu.tipu.tipu. bukak blog si polan. vacation bla bla bla. bukak fb kawan. "mana nak pergi cuti sekolah ni". walhal baru cuti sekolah seminggu jer pun. ada pulak yang setahun sampai 3,4 kali bervacation. aku jangan kata sekali setahun. kalau ada pun, adik-adik aku yang sponsor. ada jer racangan orang yang berDUIT plan untuk anak-anak. mungkin anak-anak mereka akan kata dah, dah lah gi HOLIDAY mommy. tak per la mereka mampu nak gi, biarlah. sian anak-anak ku, sampai bermintakkan nak jalan-jalan. dapat jalan-jalan kat tesco belakang rumah pun jadi lah. itu pun aku tak mampu nak layan. cedey. And last vacation yang terBEST sekali was on 2007, Redang Island sponsor by beloved bapak. Thank you bapak.




Ya'allah ampun kan aku, bukan aku tak berSYUKUR dengan kehidupan hari ini. AMAT BERSYUKUR dan TUHAN KU TERIMA KASIH UNTUK SEMUA INI. ALHAMDULLILLAH. kekadang rasa itu ada. kekadang keinginan itu ada. kekadang rasa itu hadir dek kehendak nafsu duniawi. ya allah aku sedar diri. ampun kan aku ya allah. sesungguhnya aku adalah HAMBAMU yang amat-amat bersyukur dan amat-amat berTERIMA KASIH pada mu YA'ALLAH. Maha mendengar dan KAU jua maha mengetahui. AMPUN kan AKU, HAMBA MU yang LALAI dan ALPA dengan HAL2 duniawi. Bimbing lah aku ke jalan yang diREDHOI mu YA'ALLAH......... aku mohon padaMU. AMPUNKAN DOSA-DOSA ku.....insan hina tidak berdaya......

No comments: