About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, June 21, 2012

kekuatan yang hilang

hari ini baru rase nak menulis dan mengupdate. kekuatan yang hilang seminggu dua ni datang kembali. baru hari ini aku rasakan kekuatan itu. terima kasih TUHAN. ['bergenang airmata bila mengingatkannya, hati ini bagai disiat2, salah siapa? aku?, aku kah puncanya, mungkin ya. entah, tapi tidak aku pinta semua ini terjadi, hanya DIA yang maha mengetahui setiap inci rahsia ini semua ketentuan dari NYA]. rasa dah bersawang-sawang blog ku ini. update pun ala-ala dan asal hadooo sajor. felling berterabur giler lately. macam ayam hilang anak, atau anak ayam hilang mak hayam. ini betul-betul huru hara. bertimpa-timpa dugaan DIA buat aku. sentap sebagai anak, mama, isteri dan pekerja. serba serbi tak kena jadinya. orang kata itu tandanya DIA sayang pada aku. "Ya' Allah aku redho dengan qada qadar mu". semoga aku terus tabah dengan semua ini. dan yang pasti orang keliling nampak aku cool. hati, jiwa, perasaan hanya DIA yang maha mengetahui dan biarlah semua ini aku telan dan kunyah sendiri. blurppp bekkkk kenyang. see I'am ok. so sad, hurt, angry, mad and disappointed. But you know what. I'll put on a happy face and move one. it will hurt, but i survive. AND the most most important DIA sentiasa bersama aku walaupun dalam apa jua keadaan aku buruk atau baik, MAK BAPAK ingat yang aku ni masih anak mereka dan anak-anak masih ingat aku masih mama mereka. ini sudah memadai buat aku. 3 benda ni sajer yang pentang untuk aku terus bernafas dan terus hidup di muka bumi ini. tiada lain yang paling penting setakat ini. hanya 3 perkara ini saja. dan yang lain-lain biarlah "ALLAH" yang tentukan apa yang akan terjadi pada masa-masa yang akan datang dan aku redho. ya, sesungguhnya aku redho dengan semua ini. 

moga jiwa hati yang lara setenang tasik ini

No comments: