About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, November 8, 2013

usahalah sendiri...bukan asyik nak mintak2 jerrr.....

apalah daya lagi semua kemahuan kehendak kesenangan walau tidak mewah telah diberikan. tanggunjawap yang sepatutnya pun semua dipikul dan dilaksanakan. Sampai hutang keliling pinggang. Permintaan kali ini memang terlampau dan sudah melampau. Semua kehendak dan keinginan sendiri sudah diketepikan. 

Lupakah pada permata hati yang 3 ini juga perlu diberi makan, perlu diberi perhatian, perlu dipenuhi keinginan. Terlalu pentingkan diri. Ya allah apa lah dayanya lagi. Hanya pada mu tempat mengadu. Apalah lagi kudrat yang ada ini. Kesabaran sudah setinggi awan. Apa lagi. Apa lagi. Tidak diikutkan, diri sendiri yang susah. Ermm. Ya Allah Dugaan MU ini. Apakah dimanakah kesudahannya. Tidak layakkah diri ini gembira. Anak-Anak bukan beban. Tapi yang satu ini memang beban, sangat-sangat terbeban. 

Bilakah ianya akan berakhir. Semua ini adalah kehendakMU. Jika ianya berakhir, akhirkanlah dengan perkara-perkara dan berita-berita yang baik-baik. Hanya kau maha mengetahui apa yang tersirat dan tersurat. Berilah peluang untuk membahagiakan mak dan bapak serta Anak3 yang 3 ini. Tapi sampai bila semua ini akan berlarutan ? 



picture ehsan mr google.....

No comments: