About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, May 14, 2010

Hantu Tido

Macam biasa lepas hantar Afiq n Mia naik bas ke sekolah aku terus mengorak langkahku ke PERHENTIAN BAS. Biasalah lepas bayar RM1/- duit tiket, aku terus meneruskan projek ku. Projek yang H.A.R.U.S setiap pagi. Hehehehe. Aku terus melelapkan mata. 
Pagi ni aku Nyaris-nyaris terlepas perhentian Lrt Bangsar, selalu nya sampai je hentian Apartment Putra Ria aku sudah sedar dan dah get ready nak turun je. Entah hantu apa yang dah rasuk aku, aku leh tak tersedar [gamaknya hari ni Jin Mata Buta yang dah masuk dalam badan aku kot] tu yang langsung tak sedar dan terus tido MATI. Sedar2 je bas dah nak mula meningglkan hentian Lrt Bangsar, apa lagi dengan langkah seribu aku pun turun, huuuhhh nasib baik sempat :D. Kalau tak sampai ke Brickfields la aku jawapnya. Lagi satu hal pulak nak patah balik ke Bangsar. :D. FUhhhhh

Ni lah padahnya kalau tebiat memang suka TIDUR

No comments: