About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, May 13, 2010

Tertarik dan Menarik

Masjid Ar Rahman, Jalan Pantai Bahru (Universiti Malaya) akan mengadakan Program 
Kem Anak Soleh untuk anak2 yang berumur 12 hingga 17 tahun 
Tarikh : 8 hingga 10 Jun 2010 (Selasa hingga Khamis)
Bayaran : RM10.00 setiap peserta kem 
tarikh baru dimaklumkan oleh Ustaz Md Isa . 
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Imam Masjid Ar Rahman, Ustaz Zamri 

Saya amat tertarikh pada program di atas, program yang sangat baik untuk para2 remaja sekarang dan bayarannya sangatlah berpatutan dan saya rasa semua IBU BAPA mampu untuk bayar. Sayangnya anak saya Shafiq Akmal, baru berusia 10 tahun. Harap2 akan ada lagi program2 seperti ini untuk kanak2 sebaya Shafiq. Kata orang melentur buluh biarlah dari Rebungnya. Pada umur beginilah saya rasa, saya patut dedahkan anak saya dengan program2 keagamaan sebegini. Moga-moga saya belum terlambat.

No comments: