About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, May 12, 2010

Tolonglah

Today is the 2nd meeting for this year, as one of the AJK PIBG., Sek. Keb. Brickfields Dua, KL. Macam biasa, walaupun payah nak mendapatkan P.E.L.E.P.A.S.A.N Tapi aku gagahkan jua, kena perang mulut dulu, perang dingin, semua jenis perang la.Macamana nak buat kau faham. Last2 dapat juga aku pelepasan walaupun kena campur ngan KETIDAKRELAAN the other side. Entah apa yang susah sangatlah nak bagi lesen kat aku. Camtu gak la keadaannya bila aku nak kuar for activiti Pu3. Tulah jadinya kalau dah TAKUT ngan bayang2 sendiri. Berubahlah jangan asyik di TAKUK lama. Aku tidak mahu menjadi seperti katak dibawah TEMPURUNG. Aku tidak mahu diary hidupku TERLALU LURUS. Aku jugak ingin menerokai dunia luar. Perlukan pergaulan [opss jangan salah faham, bukan pergaulan bebas  ya], pergaulan yang sehat agar minda aku terbuka, tahu serba sedikit tentang apa yang berlaku disekeliling aku. Berilah aku sedikit ruang. Jangan lah kau PENJARAkan aku  di atas kehendakmu. Janganlah kau terlalu 'S.E.L.F.I.S.H, aku hanya manusia biasa yang ingin menikmati dunia ini dengan cara aku. Tapi aku masih tahu BATASAN-BATASAN  PERGAULAN itu. AKu MASIH tahu TANGGUNGJAWAP-TANGGUNGJAWAP AKU SEBAGAI MAMA kepada anak2 aku. Janganlah kau risau selagi MINDA dan AKAL aku masih WARAS, aku tidak akan lupakan itu semua, insya'allah. Ya'allah tetapkan lah HATIKU. amin

Tapi jika TERJADI SEBALIKNYA, itu semua adalah ketentuan TUHAN dan aku tiada khudrat untuk melawan TAKDIR itu.

Hamba Allah yang lemah

No comments: