About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, October 24, 2010

Hari Minggu Ini Hampir Melabuhkan Tirainya



Hari ni seawal pagi sudah bangun, mandi kan anak2 dan kami semua bersiap2 untuk ke rumah Kak Intan jiranku. Dia menjemput kami ke kenduri 'Cukur Jambul' anak2 saudaranya dan menyambut 'Hari Jadi' anak bongsu Kak Intan [Syahadah]. So tengahari ni aku tak perlu masak. Dari semalam lagi aku dah sebuk tolong apa2 yang patut. Lewat 12.00 tengah malam baru aku pulang. Tepat jam 2.00 petang selesai 'Marhaban' dan 'Berzanji' serta menikmati juadah yang lazat aku pun pulang ke rumah untuk berehat.
Sejak adanya 'Streamyx' di rumah waktu tidur ku sekarang terpaksa aku KORBANKAN. Kalau tak memang dah lama aku MEMBUTA buat taik mata. Sememangnya aku seorang KAKI TIDO. Dan anak perempuan ku NUR SARAH DAMIA adalah pengikut jejak langkahku. [semalam Mia tido dari jam 4.00 ptg hingga ke pagi].
Buat pengetahuan semua aku dah mengadap benda 'BERHANTU' ni dari jam 2.00ptg hingga sekarang. Lebih baik aku "OFF THE LINE" sebelum Si Harry mengamuk. Its time to prepare 'DINNER'. Jumpa lagi dengan 'ENTRY' terbaru ku. Aku tidak akan berhenti menulis selagi nyawa di kandung badan
....Tata...Titi...Tutu......
Cabut dulu sebelum ada benda yg JAHANAM. Hahahaha
   

No comments: