About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, October 13, 2010

I Wish I Could Be Just Like Her

Hari ni macam biasa, keje kat opis berlambak2 dan macam tak der surutnya. Mana tak nyer bulan ni je ada 4 trial yang boss aku kena attend, so macam lipas kudung lah aku. Ke hulu ke hilir dalam opis, kejap ke bilik utilities ask the guys to do Photostat and binding for me. Then balik semula ke cubicle aku menaip surat2, enter my diary and master diary for the next mention/hearing/trial/case management. Inilah rutin harian aku di zico.

Bila dah penat, aku rest kejap, curi2 baca blog, eh silap bukan blog. Mana leh bukak dan baca blog kat opis lagi. Semua “Entertainment” facebook, youtube, dan macam2 lagi telah DIBLOCKkan oleh pihak MANAGEMENT. Huhuhuhuhu. Maka masa rehat ku TERBUANG macam tu je. Kalau dulu kegilaan aku adalah mengadap “facebook” [sonok dapat jumpa kengkawan sekolah dalam tu] dan mengupdatekan BLOG aku yg tak seberapa tu. Sejak tu aku terpaksa mencari kaedah lain untuk berlibur di waktu rehat yang terluang. Maklum lah aku memang jarang keluar lunch.

Cari, punya cari, punya cari [ehhh berapa banyak punya cari daaaaa], maka berjumpalah aku dengan http://redmummy.com/. RM ni dah lama berkecimpung dalam penulisan blog ni. Wa tabik spring kat LU la...RM. Banyak betul IDEA RM ni. Aku ni baru nak berjinak jinak je.

Memandangkan aku baru je terjumpa blog RM, setiap hari aku akan buka dan baca entry RM yang lama2. Seronok dan aku akan selalu teruja nak baca citer2 dia. And I wish I could be like RM [for me RM is PERFECT person].


I WANT TO BE LIKE RM

The most IMPORTANT 

1. BERBAKTI PADA MAK & BAPAK [ benda yang sangat penting aku nak buat dulu]
Masih ada waktu ke untuk aku berbakti…pada mereka….[aduuussssshhhh citer cedey lagi]
2.bawak my parents [mak & bapak] gi holiday
3. Berikan anak2 pendidikan yang TERBAIK
4. Nak Bantu semua adik2 aku memenuhi IMPIAN mereka
5. Buat kerja AMAL


Not really IMPORTANT
  1. Nak hidup mewah macam RM
  2. Nak makan angin serata dunia
  3. shopping….shopping…shopping
berangan je la aku ni......huhuhuhuhuhuhuhuhu
RM turunkanlah ILMU mu ITU.......

No comments: