About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Tuesday, October 26, 2010

Kehilangan



Mereka kata mama tak faham apa itu erti kehilangan, sebab mereka kata kamu bukan anak kandung mama. Tapi kamu sentiasa di hati. Setiap kenangan bersama akan sentiasa tersemat di Jiwa. Jika cukup amalannya, insya’allah kita bertemu di sana. Nama mu tidak pernah lekang meniti di bibir kami semua Mama Liza, Abang Afiq, Kakak Damia dan adikmu Dina selalu. [ u always call Dina 'adik'] yes, you are 'Great' kakak to her. As all know Dina born 1st before you. Dan bila kamu berdua bersama, orang semua akan tegur "Eh, kembar ke"
Masih jelas hari terakhir bersama mu. Saat memandikan, mengkhafankan dan terakhir sekali menghantar mu bersemadi di pusara selamanya. Lots of LOVE for you my late 'Nurul Aleya Zara'. Bahagialah mu di sana. Saat ini airmata mama tidak henti berjujuran di pipi. 
Apa lagi yang mampu Mama Liza buat, hanya dengan mengingatimu. Kau datang sebersih 'kain putih' tanpa noda dan kau pergi juga sesuci 'kain putih' tanpa dosa. Tiada dosa mu sayang. Moga kau akan doakan kami semua di sini sentiasa hidup bahagia, bersama, bersatu dan yang paling penting sefahaman. Mama Liza sudah tidak mampu lagi sayang.

2 comments:

Hana Soffelia said...

Sabar eh kak, walaupun sy xkenal sape arwah tu, tp sy turut tumpang simpati. Rasa bergenang air mata, baca entry akak ni..

MAMALOVEYOU said...

Thanx so much to Lady BArbella kerana sudi menjengah.....