About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, May 25, 2011

3 Hari Yang Bahagia

Macamana ya nak gambarkan 
perasaan saya ni. :D
Ya, 3 hari ...
Ya 3 hari yang amat 
mengembirakan saya di ZICO.

Tiada gangguan dari MANUSIA ini
Moga KEGEMBIRAAN ini akan 
berterusan dengan 
Izin dari yang maha ESA. amin
Dan semoga IMAN ku KUAT
untuk MENGELAKKAN nya.......

Ya ALLAH berikanlah aku
KEKUATAN
dan moga KEKUATAN dan
KECEKALAN ini akan
Berterusan dan BERPANJANGAN 
sampai bila-bila....

amin....amin ya rabbal'alamin...

MAMPUKAH AKU ?????
Hanya DIA yang maha mengetahui
Tapi jika sebaliknya....
Mungkin ada HIKMAH disebalik 
kejadian ini.

SESUNGGUHNYA YANG BAIK ITU DARI ALLAH
DAN YANG BURUK SERTA JAHAT ITU DARI AKU INSAN YANG LEMAH LAGI DAIF

No comments: