About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, May 15, 2011

PWTC


Puan Pengerusi Tetap

Barisan AJK PU3 UBLP










Angin meroyan. hahahah 
Macam orang lepas beranak la pulak
tapi meroyan kali ni tidak seperti sebelum belumnya
Teman-teman semua seperti mengingatkan aku
Macamana, dah siap TEKS....
Aku hanya tersenyum and try to be cool. hahahaha


Memang benar setiap kali tibanya masa itu
Angin meroyan aku akan tiba
Kecut perut dibuatnya


Yelah kan hendak bercakap di hadapan ...
para perwakilan yang ramai
Muka memang nampak tenang 
Tapi hati di dalam hanya tuhan yang tahu
Mana tidak nya, manusia yang kurang bercakap 
dan berat mulut dikalangan teman-teman PU3 seperti aku ini
telah DILANTIK dan DIPILIH [menang tanpa bertanding tuuu]
untuk menjadi Pengerusi Tetap


Diam tak diam
dari anak satu, sekarang sudah anak tiga
Sudah 10 tahun usia PU3 UBLP
Dan sudah 10 tahun lah aku 
berkecimpung di ARENA POLITIK
dan politik aku...
banyak ke arah kerja-kerja KEBAJIKAN


Tapi penglibatan memang amat-amat TERBATAS
dek ketidak izinan the other half


Patut lah kurang meroyannya
makna nya sudah 8 kali aku mempengerusikan 
Mesyuarat Agong PU3 UBLP
2x lagi tu aku ahli biasa jer


SYABAS untuk diri sendiri...
I just proud of myself....


Setiap INSAN di muka bumi ini ada 
KEKURANGAN dan 
ada KELEBIHAN sendiri


Walaupun ada yang mentertawakan, 
mempermain-mainkan apa yang aku buat
dan ada juga yang mengatakan aku membuat kerja sia-sia
sekurang-kurangnya, ada juga PELUANG aku
untuk membuat kerja-kerja amal
membantu mereka-mereka yang di dalam kesusahan....


Hanya itu KUDRAT yang aku mampu
Nak bantu wang ringgit memang aku tidak mampu.....
bagi aku yang serba KEKURANGAN ini.


Moga DIA dapat menilai sedikit 
AMALAN aku di Dunia ini


......insya'allah......


HIDUP UMNO, HIDUP ORANG MELAYU......
[bak kata Dato' Seri Zahir Hamidi, "tak der saper pun yg mati kat sini"
seronok mendengar ucapan beliau...semangat dan berwibawa.....





 




My Timbalan...Dib








Dan hari ini 15 May 2011, Ahad sekali lagi berada di PWTC
G10, sebagai PERWAKILAN PU3 UBLP
ke Mesyuarat UBLP
yang di rasmikan oleh 
YB Dato' Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi 
merupakan Menteri di Kementerian Pertahanan
merangkap 
Naib Presiden UMNO Malaysia.








Dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang

Terpaksa pulang walaupun niat 
di hati memang nak tunggu sampai HABIS
Other Half dah jerit2 suh balik...
adoiiiii......balik lerrrr niiii arrrggghhhhhhh



No comments: