About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Saturday, May 7, 2011

30 Million a Year?????


Geler geler laaaa bro

30 million a year
anak2 den pun tak sampai 3k+++ setahun babe
yo la mano leh nak samo an anak2 den
ngan anak2 celebrities ni

Ambik la eden jadi anak angkat hang...hehehehe
perasan dah tuo bangko dah tak lakuuuu dooooo


RM30j untuk anak Brangelina

MEREKA mempunyai sebuah keluarga besar dengan enam orang anak iaitu Maddox, Pax, Zahara, Shiloh, Knox, dan Vivienne. Mempunyai keluarga besar, bermakna perbelanjaan yang harus dikeluarkan juga besar.
Mahu tahu berapa banyak perbelanjaan yang dikeluarkan oleh Angelina Jolie dan Brad Pitt untuk enam orang anak mereka dalam tempoh setahun? RM30 juta!
"Mereka menghabiskan RM30 juta setahun untuk anak-anak mereka," ungkap seorang sumber seperti dikutip dari Splash News.
Apa sahaja yang mereka belanjakan? Menurut satu sumber lain pula, pasangan ini menggunakan RM100 ribu setahun untuk makan, sementara biaya untuk guru peribadi mereka mencapai RM3 juta.
Pitt dan Jolie juga dilaporkan mengeluarkan biaya jet peribadi sebesar RM15 juta, sementara sebanyak RM3 juta untuk membayar pengasuh.
"Itu belum termasuk biaya penginapan kalau Maddox, Pax, Zahara, Shiloh, Knox, dan Vivienne harus mengikuti mereka yang sedang penggambaran di negara lain," tambah sumber itu lagi.




No comments: