About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, January 1, 2012

2011 IN MEMORIES

2011 telah selamat melabuhkan tirainya. Tiada apa azam dan impian sangat. CUMA inginkan kebahagian, keredhoan, keimanan dan hidup LEBIH tenang dan lebih senang dalam keadaan kesederhanaan. ITU SAJA Dan hanya inginkan anak-anak berjaya di dalam kehidupan pelajaran dunia dan akhirat. Serta moga DIA jauhkan anak-anakku dari BAHAYA dan KEJAHATAN. Yang lain-lain, its ENOUGH for me."INI yang Puan Punya Blog kata tak der apa-apa Azam tu", panjang juga listnya, :D SURE adakan, setiap manusia pasti akan ada AZAM dan pasti akan ada  IMPIAN mereka, dan dengan cara tersendiri untuk MELAKSANAKANNYA". 


Semuanya yang SEDERHANA. SYUKUR, SYUKUR tidak terhingga dengan REZEKI pada hari ini. Sangat BERSYUKUR dengan apa yang DIA beri kepada ku. for the all the suffering that i go through for the pass 12 years. And all that already PAID, Alhamdulillah, SYUKUR sekali lagi. Yang TERBAIK dari sebelumnya. Sangat BERSYUKUR dengan PEMBERIAN ALLAH ini. Rumah Yang Selesa, ada si kancil yang boleh bawa kami kemana-mana. Syukur sangat. Moga KESEDIHAN di 2011 akan pergi bersama berakhirnya tahun 2011.

DAN semoga 2012 ini, KEHIDUPAN lebih baik, gembira sentiasa, lebih murah rezeki untuk ANAK-ANAK dan dapat DIKONGSI bersama kedua MAK dan BAPAK. Kurang MEMBEBANKAN keduanya dan MEMPERBANYAKKAN memberi kesenangan pada MEREKA. LOVE you MAK & BAPAK. Moga sumbangan yang terlalu SEDIKIT ini akan membuat kalian GEMBIRA dan BAHAGIA.

KERJAYA, this is the MOST IMPORTANT, kalau tidak mana mungkin, mana bisa semua yang DI ATAS akan dapat Puan Punya Blog MENGKECAPI bukan. MOGA segala urusan di ZICO LEBIH DIPERMUDAHKAN oleh NYA. Kerana ni sajalah PUNCA PENDAPATAN ku. Cuma ini saja lah PERIUK NASI ku yang demi membesarkan anak-anak. Demi MEMBAHAGIAKAN mereka selagi hayat di KANDUNG BADAN.

DAN yang akhirnya, moga DIA berikan aku kesihatan yang baik agar dapat terus BERNAFAS di bumiNYA. Agar menguruskan ANAK-ANAK dengan SEBAIK dan SESEMPURNANNYA. 2012 adalah tahun yang amat MENCABAR. Afiq will sit for his UPSR. Dan ini TANGGUNGJAWAP besar bagi seorang MAMA yang TERLALU DAHAGA untuk melihat anak lelaki TUNGGALnya BERJAYA dengan SEMPURNA insya'allah. CABARAN BESAR menanti ku dan bukan MUDAH untuk MENEMBUSI setiap HALANGAN dan DUGAAN itu. Moga aku TABAH dan LEBIH KUAT SEMANGAT....

INSYA'ALLAH aminnnnnnnnnnnnnn




No comments: