About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Tuesday, August 27, 2013

MOOD : SEDIH + SAD + BYE BYE NEK

sedih tak hilang lagi. terkilan segala macam rasa masih berselirat dalam kepala otak ni. Terapi yang terbaik bagi orang yang tak berduit macam mamalove ni adalah lebih baik kita menulis dan mengarang di dalam blog. Al maklum nak poi spa maha bona. Bukan sahaja mahal sesungguhnya aku tak mampu. Memang pun aku tak mampu. Berapa kali nak bagitahu yang kehidupan aku memang tak best memang tidak seronok. kehidupan aku bosan dan mewah dengan kesedihan, kesukaran dan kedaifan. Tapi aku bahagia dan aku sangat2 kaya dengan adanya anak3 dan keluarga yang bahagia, mak bapak, adik adik dan anak4 buah yang cumel. Kaya pula dengan kasih serta sayang.

Tapi apakah yang disakitkan oleh manusia tu ya. Aku tak usik dia pun. Sedih. Sangat-sangat sedih. Ini semua adalah pembalasan terhadap dosa-dosa silam ku dariNYA. Kena Redho dan terima dengan hati terbuka. Selagi masih boleh bersabar. Aku akan tetap bersabar. Terima Kasih pada MU kerana memjadikan aku insan mu yang hina ini sebagai seorang insan yang amat amat amat amat penyabar. Mata dah layu ni. Memang tidak cukup tido. Tak cukup tido sebab tension mikirkan benda2 yang menggangu minda ni. 

Mak bapak dah 3hari kat umah. Malam borak2 ngan mak sambil2 lipat kain hingga jam 12.00 tengah malam. Kalau mak bapak tak do ni. Waktu tidur ku adalah jam 9.00pm. Bye Bye anak3 pandai2 lah cari tempat tido. :D. Pagi tadi 4.00am dah bangun. Siapkan bekpes and Damia Dina nak bawak bekal to school. Sangat Gigih mamalove buat nasi goreng. Tak sampai hati nak tapau ke office. Takut tak cukup nanti Afiq, Mak n Bapak nak makan. Al maklumlah nasi goreng saya adalah yang paling sedap di dunia jatuh no 2, no, 1 semestilah nasi goreng my mom kan. hahaha masuk bakul angkat sendiri. Ya la tu mamalove. Ke kamu sudah risau berat badan yang kurang 4 kilo masa bulan ramadhan aritu dah naik dua kali ganda masa bulan syawal ni. Huhuhuhu ini adalah faktanya. Sedih. Sedih dan terus Sedih. Mood Sedih. Mana tak naik Open House sana sini situ sini. Hehehehe. Merajin tahun ni ke Open House. This weekend ada 2 lagi. hahaha. Makan makan. 



ZICO

Adalah satu lagi my cerita sedih. my favourite boss NEK yesterday 26 AUGUST 2013 is her last day in Zico. Bye Bye NEK. Finally. I will sad bila ketiadaan you hari  ni, esok lusa dan selamanya. Tak der la saper yang nak bawak I shopping kat Vincci, threading eyebrows, makan kat sambal hijau sg penchala, belanja makanan2 omputih yang mahal2 tu. I suka sangat steak.cheese.spagghetti. ermmm. Pastu ni lunch time i dok diam diam depan PC. 8.45am-5.45pm 

#ngadappcsampailebam 


huhuhuhuhu. Akak will miss you so much NEK. Semalam sajer jer tak say goodbye sebab hati i sebak dan airmata dah bergenang jer. Nasib I tak meraung NEK. Take Care. Love you. your kak liza. Dah tak der kedengaran lagi suara you. kak ambik surat kat printer, kak ambik cases kat library, kak itu kak ini. Kak i lapar. Kak jom makan KFC. Kak I itu Kak. Kak and Kak kak. Akan ada tapi dengan lain cara dan lain situasinya. I dah hilang kawan bergossip, hilang kawan nak borak2 dan dah hilang kawan nak mengulor hari Jumaat. Dah tak der dah semua. Ermm. Double Trouble sedih I. Bye NEK. Always remember me ok. You adalah bos yang telah menjarakkan hubungan bos dan secretarynya.  

You and me are like sister. 

Gadoh.Baik.Jerit2.Macam2muka.BaikSemula.Benci.Tension. Hehehee.... 
  
BERTEMU DAN BERPISAH ADAT MANUSIA BIASA
HILANG DI MATA DI HATI TIDAK LUPA
BERDOALAH KITA AGAR AMAN DAN SENTOSA
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI LAIN MASA
BERDOALAH KITA AGAR AMAN DAN SENTOSA
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI DI LAIN MASA
 

No comments: