About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Tuesday, August 27, 2013

sakit bila diKHIANATI

kelmarin nasib dan kisah hidup
kita sama....
tiada yang berbeza. noktah
Kita berkongsi
airmata.cerita.suka.duka.
Tapi kini indentiti tercalar
Nasib KAMU SEMUA Tuhan sudah tukarkan
kepada kebahagian.
Selepas Derita yang KAMU SEMUA lalui
bertahun dan bertahun tahun lamanya
Tapi aku masih ditakuk lama
Nasib aku belum berubah
Tiada apa yang Best Pun dalam
kehidupan aku....
Tiada apa yang menarik langsung
dalam KEHIDUPAN AKU.....
melainkan anak3. noktah
Aku gembira and I really happy
untuk KAMU SEMUA
KAMU SEMUA  hidup senang
dan bahagia SEKARANG
Setelah derita berpanjangan.
KAMU SEMUA makhluk tuhan yang
BERTUAH....Bertuah.....
Ya Bertuah bertuah sangat2
Tapi kenapa aku dikhianati
Aku sedih. tapi sudah tiaDa airmata
Aku terkilan dengan rasa
Noktah.
Sekali air bah. bersama sama
MANUSIA ITU berubah
dan sanggup mengadaikan
apa itu erti PERSAHABATAN.
NOKTAH ini sudah bermakna
Berakhirlah PERSAHABATAN.
Sudah tidak perlu sahabat
yang mengkhianati sahabat yang lain.
Inikah yang dinamakan
PERSAHABATAN.
???????????????????
And now I realize
TUHAN itu memberi
satu PENGAJARAN
yang sangat bernilai
yang tidak akan aku temui
dimana mana2 lagi
Tapi itulah resam aku
Cepat sangat trust makhluk asing
PADAN MUKA AKU
YA MEMANG
PADAN DENGAN MUKA AKU.....
aku manusia DAN hamba allah
yang sudah 500 juta kali
DIKHIANATI.
Dan orang akan kata
MALANG Nya kau ni.
FULL STOP
SYUKUR ALHAMDULILLAH
AMIN........

MAAF AKU TIDAK BERNIAT MENYINGGUNG PERASAAN DAN MENYAKITI HATI SESIAPA. AKU SEKADAR MENYAMPAIKAN APA YG AKU RASA. DAN TERNYATA AKU SEDIH DAN TERKILAN DI ATAS APA YANG BERLAKU
TERIMA KASIH UNTUK SEMUANYA. RAHSIAMU KISAH KAMU SEMUA DAN CERITA KAMU SEMUA AKAN TERSIMPAN KEMAS DI DALAM KOTAK FIKIRAN KU. AKU TIDAK AKAN AIBKAN SESIAPA. TIDAK SAMA SEKALI. AKU DOAKAN KAMU SEMUA SEMOGA TERUS BAHAGIA. BAHAGIA SELAMA NYA. AKU SUDAH BIASA DENGAN SEMUA INI......

No comments: