About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Tuesday, October 8, 2013

permudahkan penghijrahan ini.... amin dengan izinMU

semakin aku diam semakin ramai pulak orang pijak kepala aku. cepat lah semua ini berakhir. 11 november ini akan mulakan kehidupan baru. Baru tak baru la, masih banyak yang lama perlu dikekalkan. ada yang tidak boleh dibuang dan dihilangkan. lari dari semua orang yang entah apa-apa kat sekeliling aku ni. masih ada yang perlu disimpan dengan kehendaknya. entah sampai bila. ermmmm penat. semakin aku penat semakin aku di uji. Demi allah aku bukan mengeluh.

ya allah aku redho. semakin aku belajar untuk redho semakin banyak dugaannnya. mungkin hati ini belum betul-betul redho. ya allah ampun kan dosa-dosa aku. sewenang wenangnya manusia lain menganjing kan aku. ya allah besar sungguh dugaan ini. terima kasih kerana menjadikan aku manusia yang sabar. sabar sesabarnya. amin. semoga dengan penghijrahan ini akan melupakan segala kenangan pahit di sini sana situ. Bukan tidak ada yang manis cuma yang pahit lebih banyak dari yang manisya. semoga kesabaran akan terus ada dalam diri ini. ya allah permudahkan lah semuanya walaupun sudah aku tahu tidak semudah yang aku sangka. ampunkanlah dosa-dosa ku. hanya kau maha mengetahui apa yang tersirah di dalam hati ini. biarlah segala tuduhan mereka lemparkan. biarkanlah segala cacian mereka hamburkan.  


inilah takdir ku. Segala jerit perih, tomahan, umpatan dan kejian mama terima demi anak3 mama yang 3 ini.... Afiq, Damia, Dina. Mama Sayang kamu semua dan kamu semualah pembakar semangat mama yang makin hilang ini. Semoga mama kuat hadapi semua ini demi kamu semua. Doakan mama, semoga DIA berikan mama kesihatan yang baik. amin. Terima kasih atas segalanya. Untuk anak3 mama mama tidak pernah mengeluh penat. Mama sayang kamu semua.
 

No comments: