About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, October 13, 2013

Penghinaan yang pedih untuk ditelan


Syukur padaMU. Alhamdullilah dan saya sangat2 redho. Sudah selesai semua tanggungjawap dan tugas terakhir dengan sempurna. Maaf jika terdapat kekurangan yang tidak disengajakan. Kita manusia tidak lari dari membuat kesilapan, tapi jangan sampai mengkhianati orang lain. Pijak dan menindih orang lain untuk naik ke atas. Itu bukan sifat saya. Alhamdullillah semuanya berjalan lancar. Sebak tiba-tiba hingga mengalir air mata setelah selesai membuang undi, walaupun keputusan belum saya ketahui. Bukan sedih di atas KEKALAHAN. Mungkin bagi sesetengah orang ini akan nampak remeh. Tetapi tidak bagi saya. I was kick dengan penuh penghinaan. So disappointed the way I left this group. Sedih. Banyak sangat pengkhianatan yang diterima lately ni. Ya allah saya amat3 redho dengan ketentuan mu. 


Maka berakhirlah 1 episode kisah hidup saya for the past 12 years. 2 minggu lagi bermulalah episode baru untuk meneruskan kehidupan. 123456789....10. Berkira-kira lagi untuk episode2 seterusnnya yang bersifat sementara. Yang baik itu dari Allah, dan yang buruk itu dari saya. Amin. Hukuman dijatuhkan tanpa menerima penjelasan yang sebenarnya. Hanya DIA tahu isi hati saya. full stop.




No comments: