About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Saturday, November 26, 2011

Salam Maal Hijrah 1433

Salam Maal Hijrah...

Selamat Tahun Baru...Tahun ISLAM
Apakah PENGHIJRAHAN aku utk tahun ini?????
Semestinya untuk KEBAIKAN aku
dan yang TERBAIK untuk ANAK-ANAK


Dan yang paling UTAMA
moga-moga rezeki aku dan ANAK-ANAK 
BERTAMBAH-TAMBAH.....
penentunya adalah RABU ini
semuanya dengan izin dariNYA
insya'allah, kalau ada REZEKI
Semuanya adalah REZEKI 
ketiga-tiga zuriat TIDAK TERNILAI ini...






Biarlah aku sahaja yang BERHIJRAH
kalau dia tak nak.....
kalau aku pun serupa dia....
habis lah rosaK SEGALANYA ......
cuba sedaya upaya PERBAIKI diri...
tapi ada satu PENGHALANG yang amat payah untuk 
aku lalui dan jauhi.... APAKAH...
entah...tapi nampak macam hampir berjaya....
PERASAAN....... itu masih KABUR...makin KUAT...
ENTAH LAH.....
????????????????


semua nya kehendakNYA.....
izin NYA..

sesungguhnya DIA.. merencanakan sesuatu yang baik
mungkin yang TERBAIK untuk aku......


izinNYA...insya'allah.....




No comments: