About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Thursday, November 24, 2011

Tiada Galang Ganti

24.11.2011 – time : 1.15pm
 
 
Maaf kalau ada yang tersinggung
Tapi saya menulis dari hati
Menulis dari apa yang saya rasa
Dan semua ini adalah pendapat saya semata
Maaf sekali lagi,
dan betulkan saya 
jika saya TERSALAH dan TERSILAP
 
Sudah lama saya tidak menonton tv sebenarnya…..
Semua drama-drama melayu saya pandang sepi
Bukan tak suka …..
Tapi, telah beralih ke bidang baru….
iaitu mengupdate blog chumel saya
Membaca dari satu ke satu blog…..
membaca cerita pelbagai jenis manusia
Di dalam isi dunia dan apa yang kita panggil ‘alam maya’

yela bila mood menonton tu datang
saya pasti akan berebut-rebut 'remote' tv dengan
anak-anak and my other half...
daripada sakit hati tidak melihat sambungan
drama2 kegemeran saya, lebih baik saya buat benda lain
Tidak seperti dulu, drama-drama 
seperti manjalara, diikuti dari mula hingga
Episod terakhir…..
kalau nak ikuti drama ber’episod’ pun sekarang ni
saya sangat2 Selective…..
dan yang terakhir adalah ‘Nora Elena’ lakonan Aaron Aziz
dan heroinnya Siti Saleha ………
 
Bukan mahu menyinggung hati sesiapa di sini.
Yup patah tumbuh hilang berganti
Walaupun yang pengganti tidak sama dengan yang telah pergi
Tapi bagi saya,
sebagai salah seorang peminat pelakon arwah Faizal Yusof
Melihatkan lakonan ‘Johan As’ari’ 
seperti melihatkan lakonan arwah Faizal Yusof
Ada sedikit persamaan……

Namun tidak dapat saya sangkal 
lakonan arwah lebih hebat dan
amat menyerlah dan terkesan di hati
Kepada sesiapa sahaja yang 
menonton lakonan arwah, betul kan …
Betul..betul…betul….




No comments: