About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, November 5, 2010

58 Tahun Sudah Usia Bapak

SELAMAT ULANGTAHUN YANG KE - 58
Happy Besday Bapak ku Tersayang......... 
8 November 2010 - Genap umur Bapak Tersayang 58 tahun. Sayang Bapak. Sorry I hurt you a lot Bapak.

Walaupun ALONG tahu BAPAK tak baca BLOG along ni. Tapi Along just nak jadi  the 1st one yang WISH bapak BESDAY.
Alhamdullillah, Tuhan masih beri BAPAK kesihatan yang baik, walaupun sering sakit2. Biasalah dah nak masuk usia senja ni kan. Bapak bertuah dapat menikmati usia pencennya dengan SELESA dan GEMBIRA. Tanpa perlu bekerja serta segala hutang piutang telah LANGSAI. Bapak boleh rehat sepuas puasnya dan kadang2 kngah tembam and her hubby nizam [menantu terbaik bapak] serta balang bob rajin bawak bapak makan angin.
[ALONG pun teringin nak bawak bapak jalan2, nanti ada rezeki kita jalan2 ya BAPAK]

Bapak adalah bapak yang TERBAIK di DUNIA. Ingat lagi along masa tu, Mak tak da. Balik kampong melahirkan bob, cam tu jugak lah tugas bapak, bila mak melahirkan kakak ila ngan  adik mima. Bapaklah yang akan ambil alih semua tugas-tugas MAK. Bapak balik keje penat2, terus masak untuk kami. Dan menu biasanya adalah 'Telor goreng masak Kicap Tamin'. Heheheh. Bapak jugaklah yang akan basuh baju2 dan kemas rumah.

 Bapak seorang yang memang kuat bekerja, demi membesarkan kami 5 beradik. Moga aku akan mencontohi kerajinan bapak itu. Walaupun sudah memasuki usia senjanya, bapak masih rajin membantu mak mengemas rumah dan memasak di dapur. Mulut bapak pun rajin. Rajin MEMBEBEL. hehehe. Ada saja yang tak kena dimatanya. Bapak lagi kuat membebel dari mak. Itulah kelebihan bapak. Along tahu bapak MEMBEBEL untuk kebaikan KAMI semua.

Banyak benda yang along tak dapat nak laksanakan untuk membalas jasa bapak. Banyak benda yang tertangguh yang patut along laksanakan sebagai ANAK SULONG. Bapak doakan along moga DIMURAHKAN REZEKI ya. Insya'allah kalau umo along panjang dan ada rezeki lebih, along teringin nak bawak BAPAK jalan-jalan.....[airmataku bergenang].
Bapak ampun dosa2 along, halalkan makan minum along selama ni ya.

Moga Tuhan akan sentiasa berikan bapak kesihatan yang baik.

LOVE YOU SO MUCH

BAPAK

No comments: