About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, November 12, 2010

Syukur

Buku Rekod Kemajuan Mia

Mia Teacher


Pagi tadi ke sekolah dengan anak2 by Metro Bus. Seawal jam 7.00 pagi aku dah terpasak kat sekolah. Dok lepak2 n baca2 paper. Tetiba, 'guard india pompuan' dtg kat aku "lu sapa kasi masuk" Sekolah kata pukul 8 mari apa pasal U pukul 7 sudah mari". Dah resam aku, malas nak tanya banyak2. Aku angkat kaki bla. Dalam hati aku berkata2 "eh...undang2 baru ke, selama ni aku dtg awak kalau ada hal, duduk dalam kaw. sekolah, takder saper nak dtg marah. Dah lah hujan. Adalah dalam 15 minit aku berdiri, seorang cikgu hampiri aku. Cikgu2 kat sana memang semua kenal aku. Yela sebab aku one of the AJK PIBG. Puan kenapa berdiri....duduk lah di dalam, lagipun hujan ni. Aku pun complaint la pasal guard pompuan India tu x bg duduk dalam. Cikgu pun mintak maaf dan terus berjumpa dengan guard tu. Dalam pada itu aku ada dengar lah jugak ibu2 bapa2 ada juga yg complaint ngan perangan guard pompuan india yang kerek ni.

Tepat jam 8.00 pagi, aku terus ke kelas 4Bestari, jumpa ngan cikgu Abang. Perncapaian abang sama saja dengan yang sebelum2 ni. tak pandai sangat, tak lah bodoh sangat. Result abang semuanya "B". Good abang keep it up the good work ok. Mama sentiasa doa dan restukan abang, kakak dan adik Moga hidup kalian akan sentiasa diberkati. Amin...insya'allah.

Seterusnya aku ke Kelas Pra-Sekolah. Jumpa ngan cikgu Halimaton. Guru kelas Damia. Kakak pelajarannya dia ok, rajin mewarna. Kakak more tu art work. Keseluruhan perkembangan pelajaran kakak ok. Mia dah boleh membaca 2 suku kata. Semua kakak dpt "A". This is just the BEGINNING Sayang. Its a long long way to go. Masih besar CABARAN di hadapan. Keep it up the GOOD GOOD WORK ok.

Ingatlah anak2 MAMA, hanya pelajaran yang akan menjamin masa depan kalian semua.

No comments: