About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Sunday, November 7, 2010

Sawan Tido

Betul lah tu. Memang aku kuat tido kalau ada peluang. Peluang yang ado jangan disio-sio kan. Pagi tadi aku bangun awal, sebab nak pass baju Mia. Tembam {roslinda} nak bawak Mia jalan2 hari ni. 7.00 pagi aku dah kena bangun. Serve internet jap, bekpes [bam beli nasi lomak lauk sotong - rugi x makan].
Lepas bagi Afiq n Dina bekpes, mandi kan Dina bagai, tepat jam 12.00 tgh aku sambung tido, kul 3 ptg bangun n siapkan lunch ala kadar. Panaskan lauk semalam je, jangan membazir. Lepas kemas2, rehat jap. 4.00 petang sambung tido, sedar2 dah kul 12.00 tengah malam. Sengal laaaa. Menu Life aku hari ni adalah TIDO sahaja. Ni dah nguap-nguap balik, jap gi nak sambung tido balik. Bahagia tul. Bahagia dapat tido.

No comments: