About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, November 3, 2010

Rimas Rimas

Lemas aku, rimas, rimas la cam ni. CIMB LIFE INSURANCE keep calling me dah seminggu. Gangguan betul la. Aper tak faham bahasa ke ?????
[I need quit some times to think about it “insurance for my kid’ , I will call you soon]
Dah sah2 aku tak akan call back. Tapi bila aku tak angkat 2, 3 x tu, maknanya aku tak berminatlah. Bukan aku tak berminat sebenarnya. Aku tak mampu nak buat monthly payment tu. Dah tak payah lah call2 aku lagi. Korang bagitahu aku, mak mana, mama mana, umi mama, mummy mana yang tidak mahukan yang terbaik untuk anak masing-masing. Semua mama nak kan yang terbaik kan untuk anak2 nya. Sebelum ni aku dah pernah buat “entry” about this. Sekali lagi diri aku disentak dan dihambat dengan isu yang sama. Ermmm, aku tak mampu, nak buat camner kan.
Aku selalu ingatkan diri aku sendiri

BERSYUKUR DENGAN APA YANG ADA, INGATL ADA ORANG LEBIH SUSAH DARI KITA

Aku sentiasa BERSYUKUR dengan apa yang AKU ada sekarang

No comments: