About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Saturday, November 6, 2010

Kini Baru Ku Rasa


Dulu dengar cerita orang, tengok berita dan terpampang di dada-dada akhar berita tentang dan kesah kesengsaraan mereka2 yang tinggal di flat, lagi2 kalau di flat2 kos rendah. Apa ingat kitorang ni golongan pertengahan yang boleh dilekehkan ke, kami pun manusia. Kadang-kadang sampai seminggu tidak dibaiki, walaupun ADUAN telah beberapa kali dibuat.

Setelah lebih 2 tahun duduk di flat kini aku alami sendiri masalah ini. Masalah Lift Rosak. Aku yang masih kuat ni pun mengeluh turun naik tangga sampai 'Cram' kaki aku.Aduiiii sakitnya sampai terhencut-hencut aku berjalan. Mana tidak nya aku duk tingkat 10 babe. Tinggi tu .....

Tak boleh nak salah kan sesiapa, kerosakan ini berpunca dari sikap penduduk sendiri. Aku selalu ingatkan anak2 agar jangan sesekali bermain-main dengan lift atau merosakkan mana2 harta awam kelak akan menyusahkan diri sendiri. Aku selalu terserempak dengan kanak-kanak yang tidak di pantau oleh ibu bapa mereka bermain dengan 'lift'. Nak marah karang anak orang, dalam hati ni mendidih je. Tolonglah pantau anak masing-masing. Tengok sekarang kita sendiri yang susah.

Pihak Yang BERTANGGUNGJAWAP sila lah jalankan tugas anda, tolong lah baiki lift kami......
[kau hengat depa tu nak baca ka blog hang wahai Liza oi]


No comments: