About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, January 19, 2011

Malang Tidak Berbau



Balik dari opis petang tadi singgah Pasar Malam, masih ada lagi perkakas2 sekolah anak-anak yang belum lengkap perlu dibeli. Dan di sini lah tempat yang paling sesuai nak cari barang2 itu semua iaitu tudung untuk Damia dan tracksuit untuk Afiq. Dah selesai membeli semua barang dan sedikit makan malam, Saya arahkan My Other Half ke kereta dulu bawak Damia n Dina, sebab saya singgah nak beli my favourite kebab. Afiq wif me, sedang  saya berada di dalam keadaan yang sangat tenang sambil menunggu kebab yang telah diorder. My Other Half sedang cuak dan menggelupur ayam mencari my daugther Dina yang hilang dari pegangan. Hanya dalam beberapa saat saja kejadian tu. Lepas dapatkan kebab saya terus ke kereta, tapi tiada sesiapa di situ.

Dari jarak beberapa meter, I saw my My Other Half , ke hulu ke hilir tapi tidak datang ke arah our car. Suddenly, my daughter Dina sudah ada dihadapan  saya dan dari arah bertentangan serta keseorangan.  Ishhh Isshh baru suruh jaga anak kejap dah cuai.

Benda-benda macam ni lah yang membuatkan saya tidak kerap ke Pasar Malam. Jika ada barang mustahak yang perlu dibeli sahaja, baru kami ke pasar malam. Sejak kejadian malang yang menimpa arwah adik Nurin Jazlin dulu. Ia sedikit sebanyak saya jadikan ikhtibar dan teladan. Malang Tidak Berbau. Kita kena selalu beringat ingat. Syukur Dina tidak hilang lama, pandai pulak dia buat U TURN n cari kereta kami. Alhamdullilah. Ya Allah lindungilah anak-anakku dan jauhilah mereka dari bahaya.

No comments: