About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Wednesday, January 26, 2011

My 1st Event.

My 1st event for this year. Seronok walaupun terpaksa melayan kerenah2 manusia yang macam-macam. Tak kesahlah penat tu semua, tapi aku GUMBIRA. Melakukannya dengan IKHLAS dan JUJUR dari hati yang tulus ini. Insya'allah kalau diberi umo yang panjang dan kesihatan yang baik, aku akan kerap menganjurkan event seperti ini. Seronok dapat jumpa kengkawan sekolah. Terasa muda dan jadi muda, hehehe.

Last time I attend the re-union was in 2000, masa tu baru anak satu. Dan masa tu ramai lagi my schoolmate yang single mingle. Dara-dara dan bujang-bujang lagi. Almost 11 years. Tapi kali ni, ada yang dah 16 tahun tidak berjumpa sejak paper terakhir our SPM in 1995.


Alhamdullillah, walaupun hanya 34 sahaja kengkawan yang dapat aku kumpulkan. Harap semua berjalan lancar. Yang lain2 tu, lain kali lah JODOH nak bertemu nampak gayanya. Maklumlah masing-masing ada hal sendiri dan alasan tersendiri untuk tidak hadir.
 
Segala mala yang penting, tempahan tempat, catering, cenderamata semua dah selesai. 50% settled. Friday tinggal nak gi Central Market ambil tempahan. Banyak benda nak kena beli ni, jajan for the kids, hadiah-hadiah Lucky Draw. Muat ke kancil si chumel ku itu nak angkut seme barang-barang. Tak per kita serahkan ajer pada yang pakar :D iaitu my other half.

Terima kasih tidak terhingga kepada kengkawan yang menyokong dan kepada yang banyak membantu....Sab, Dik Nor, Diana& Anum.....

MOGA TUHAN PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN KU...Amin


No comments: