About Me

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
Hope you all will enjoy reading my BLOG yang tak seberapa ni, Baru nak belajar2 buat BLOG sendiri sebagai mengisi masa lapang yang banyak berlalu dengan tanpa berbuat apa2. Hope you guys sudi2 kan lah menjenguk jenguk my BLOG ya. Tak da apa2 sebenarnya pun, but its ALL ABOUT MY FAMILY AND ANGELS of mine [Afiq,Damia,Dina] MASSAGE TO MY ANGELS...... You all are everything for MAMA [be a good kids] and [jadilah anak2 yang soleh dan solehah], berguna pada agama, bangsa, negara [be somebody for your own good]dan jauhilah diri dari perkara2 yg tidak baik ya sayang, itu saja yg MAMA pinta [tak lebih dari itu]. Buat yang TERBAIK utk MAMA ok]. And I promise to give the best for you all.....Mama SAYANG all of you. Please promise me that all of you will be a good kids....:D...Don't be naughty...

Friday, September 27, 2013

A.B.Series


photo ehsan mr google......


Di Hollywood, antara celebriti yang menggunakan Swiss Apple Stem Cell Serum untuk hilangkan kedutan dan kekal muda adalah seperti Jennifer Lopez, Julianne Moore, Helen Mirren, Gwyneth Paltrow dan Michelle Obama.

Jawapan kepada permasalahan kulit anda tanpa memerlukan suntikan kosmetik berbahaya.

Kebanyakan serum untuk kulit wajah di pasaran hanya mengandungi vitamin C tetapi AB Series Apple Stem Cell Serum dari AVAIL turut mengandungi kolagen & PhytoCellTec Malus Domestica iaitu apple stem cell dari Switzerland yang diperakui terbaik dalam memperbaharui sel kulit wajah dan agen anti-penuaan serta pernah memenangi "Best Innovative Awards" di Eropah.

Kini personaliti dan celebriti Hollywood mula beralih kepada Apple Stem Cell Serum sebagai supplement untuk kulit wajah berbanding suntikan kosmetik yang berbahaya dan memudaratkan untuk kekal cantik dan muda. Antara yang mengamalkan Apple Stem Cell Serum ini ialah Jennifer Lopez dan Michelle Obama.

Kini di Malaysia, AVAIL membawanya khas untuk anda.

CARA PENGGUNAAN :

Cuci dan keringkan wajah. Titiskan 2 hingga 3 terus apply ke 5 bahagian (pipi kanan dan kiri, kening, atas hidung dan atas dagu) dan sapu secara menaik ke atas setiap pagi dan malam.

Sebelum anda membeli sebarang produk kecantikan, pastikan ianya mempunyai Sijil Notifikasi (NOT) dari Biro Kawalan Farmaseutikal Kebangsaan.

Hindari produk yang mengandungi merkuri & hidrokuinon yang kesannya boleh mengakibatkan kulit melepuh, irritasi, bernanah & yang paling menakutkan KANSER KULIT.

Selain bebas bahan-bahan kimia terlarang, pastikan produk anda juga tidak mengandungi lemak uri haiwan/ibu bersalin dan alkohol (kebanyakan produk dari Japan, Korea dan Taiwan mengandungi lemak uri khinzir kerana bahan itu amat murah). So, be careful ya.

Contact me if your interested at 017-2184706 [sms/whatsApp] 

No comments: